یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

رنگ وارنگ

سلام
نپرسید
چرا انقدر رنگ وارنگ می شم !! خودم هم نمی دونم ! خوب سخته دیگه به من هم حق بدین که بین این همه رنگ یکی رو انتخاب کنم تازه زود هم ازش خسته نشم .

یه چیز دیگه هم که باید بگم اینه که آمار بازدید کننده ها خوبه اما آمار کامنت ها افتضاح ! یعنی تو 50 تا بازدید کننده فقط 2 نفر نظر دادن ! من این رو به حساب تنبلی تون میزارم ، پس لطفا انقدر تنبل نباشید ( تو رو خدا نظر بدید ) . مهران هم اگه به اینجا سر زد صفحه کامنت رو بخونه جوابش رو براش نوشتم البته چون ایمیلش رو نذاشته بود نشد مستقیما جواب بدم !

  حک شده بود ! خبرش رو اینجا بخونید .Blogsky خبر بعدی هم اینه که دیروز

خوب فعلا به نظر ندادن ادامه بدین تا ببینم چی میشه !!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:16 ق.ظ

salam :
har rangi ye neshone khas dare ....
va in khobe ke har roz az ye range teze estefadeh koni ta
webloget harroz rango roye tazeh dashteh bashe ...va binande va khanandeh ham barash jalebe ...toye rohiye moghabel ham tasir dare ...
moafagh bashi ..
ghorbanet , bye .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد