یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

پاورچین تموم شد

نمیدونم چند تا از شما سریال پاورچین رو میدیدید ! یا اگه میدیدید ازش خوشتون می اومده یا نه ! من خودم 15- 16 قسمت اولش رو ندیدم شاید هم به گفته خیلی ها اون قسمتها چیز جالبی نداشت ولی کم کم شروع به خوب شدن کرد و به نظر من دلیلش این بود که مجموعه به روزی بود و به اتفاقات دورو ورش چه فرهنگی و چه سیاسی ( مثلا قسمت آخر ) خیلی خوب توجه میکرد ، نویسنده هاش خوب می نوشتن و انتخاب بازیگراش هم عالی بود و جالبتر این بود که بیشتر عوامل پشت صحنه حداقل برای 1 بار هم که شده جلوی صحنه اومدن و بازی کردن !

ولی به هر حال پاورچین با همه چیزای خوب و بدش تموم شد ! اما مطمعنم که کارگردان این سریال با یه برنامه بهتر از پاورچین دوباره برمی گرده ! این رو تو کارای قبلیش نشون داده ، فعلا منتظر می مونیم تا اون موقع !

 

راستی من از بازی شادی خیلی خوشم اومد! مامانم میگه خودت هم مثل اونی شما چی فکر میکنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:12 ق.ظ

salam:
are pavar chin jaleb bod ba in ke man kamrat vaght mikardam bebinam ....fekr mikonam mehran modiri be khatere in mofagh bod ke bazikonasho donbale khodesh nemikeshe va baraye har barnamash yek seri bazikone zadid miyare va binande barash jalebe ...mesle zire asemane shahr nist ke onjori edame peyda kone va loos beshe .....omid varam ke on ghalebe khodesho hefz kone ...moafagh bashi .
ghorbane shoma ...bye .

زهره جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://navayejan.blogfa.com

ک نویسنده آریایی آرزویش شادی دل شماست.آرزویش پیشرفت میهن شماست.
بیایید به آشیانه داستانی یک آریایی وباراهکارهای خودازاو یک آریایی نامداربسازید
چشم به راهتانم
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد