یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

!فیلتر ها رو دور بزنیم


jap
نرم افزاری است که می توان مستقیما بر روی کامپیوتر شخصی نصب کرد و یا با نصب آن بر روی یک کامپیوتر متصل به لن  که نقش پراکسی را بر عهده می گیرد فیلترینگ را دور زد
در شرایط ما و با توجه به اینکه اکثر کاربران ایرانی اینترنت از کامپیوتر شخصی استفاده می کنند همان نصب مستقیم بر روی کامپیوتر شخصی کاربرد پیدا می کند.برای اطلاعات بیشتر و نصب مجانی این نرم افرار می توانید مستفیما به سایت مراجعه نمائید. این نرم افزار از سیستم پیچیده تر حلقه های پروکسی استفاده می کند و با به خدمت گرفتن تعداد زیادی سرور های متصل به سیستم کار سانسورچیان را بسیار مشکلتر می سازد


-------------------------------------------------------------------------------------------------
!اینجا هم مطالبی در مورد چگونگی به رهبر رسیدن خامنه ای نوشته شده حتما بخونید
البته من قبلا چیزایی زیادی در این مورد خونده بودم ولی این از همشون به واقعیت نزدیکتره

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد