یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

ای ایران

ای ایران ای مرز پر گهر

ای خاک تو سر چشمه هنر

دور از تو باد اندیشه بدان

پاینده مانی و جاودان

ای دشمنت چو سنگ خاره ای

من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد نام ایران ما

ایران ای خرم بهشت من

روشن از توست سرنوشت من

گر آتش ببارد به پیکرم

جز مهرت در دل نپرورم

از آب و خاک و عشق تو سرشته شد دلم

چون تو نباشی گلی شود دلم

مهر تو چون شد پیشه ام

دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما

اگر کسی صوتی این شعر رو داره برام بفرسته لطفا

نظرات 1 + ارسال نظر
shi shi چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:35 ب.ظ http://shohre.blogsky.com

سلام

وبلاگ قشنگی داری و اطلاع رسانیتم راجب این پدر سوخته تا عالیه..به منم سر بزنی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد