یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

حرکت از این بیش شتابان کنیم

حرکت از این بیش شتابان کنیم
ولوله در ولوله باران کنیم

جنگل و شهر و ده کوه کمر
از نفس خویش شکوفان کنیم

دانه هر گل که تو پرپر کنی
باز بکاریم و دو چندان کنیم

پای بکوبیم و بر آریم
خنده کنان ترک سرو جان کنیم

روشن از ایمان به طلوعی غریب
چوبه اعدام چراغان کنیم

دل چو به پیمان خدا داده ایم
سر گرو حرمت پیمان کنیم

تا تو بدانی که ما چه می کنیم
هر چه تو گفتی نکنیم آن کنیم

آتش پنهان درون را برون
از دل خاکستر ایران کنیم

شعله بگیریم از این آتش و
مشعل تاریخ فروزان کنیم

باز بسازیم بنایی دیگر
ساخته ای هر چه تو ویران کنیم

خواب و خیال خوشت آشفته ایم
بیش از این نیز پریشان کنیم

می شنوی این تپش طبل ماست
باش و ببین تا که چه طوفان کنیم


  به صورت صوتی  

نظرات 3 + ارسال نظر
setareye shargh چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:56 ب.ظ http://rsms.blogsky.com

bsyar veblog khoobi dari man hamishe be in ja sar mizanam .vaghan az matalebesh lezat bordam.

گمنام ترین ساکن دهکده پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:13 ق.ظ http://gomnaam.blogsky.com

سلام . جدا که با وبلاگت حال کردم . از آشنائیتون خوشحالم !

[ بدون نام ] جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:51 ق.ظ

salam,
man nemidoonam chi begam.... faaht enoo mitoonam begam ke ensan, jameee, ejtemaa ... padidehay e ghier ghabel e pishbinee hastand, va kam o keifeshan ba shoar avaz nemishavad, shooor asl e vojoodeee jame ensaneest va be rahatee tagheer mikonad, amma tagheer dadanash be rahatee ghabel anjam nist...
Hadi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد