یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

!!سکوت



تو یک ماه گذشته خیلی از برادرها و خواهر های ما رو گرفتن اما چرا هیچکس کار نمیکنه !

 چرا هیچکس در موردشون چیزی نمیگه ؟!

چرا هیچکس در موردشون چیزی نمی نویسه ؟!

چرا هیچکس حتی اسمشون رو نمی دونه ؟!

چون اینا مثل سینا مطلبی و عبدی و ... مشهور نیستن ؟!

چون یه همسر یا دوست وبلاگ نویس ندارن که هر روز در موردشون بنویسه و دنیا رو خبر کنه ؟!

چون یه حامی مثل ابراهیم نبوی و ... ندارن که براشون بنویسه و  نامه به خاتمی بده و درخواست کمک کنه ؟!

چون راشدان و بهنود اونا رو نمی شناسن پس در موردشون باید سکوت کنن ؟!

چرا هیچکس بنر بالای سایت یا وبلاگش نمی زنه که آزادشون کنن ؟!

چون معروف نیستن ...؟!

چون دانشجو هستن ...؟!

چون نویسنده و منتقد نیستن پس مهم نیست که تو زندان باشن یا بیرون زندان !

چون هنوز کسی بزرگشون نکرده ؟!

چون کسی دستگیریشون رو تو بوغ و کرنا نکرده ...؟!

چون هیچ حامی ندارن که سنگشون رو به سینه بزنه ؟!

اما یادمون باشه اونام انسان هستن !

اونا هم برای آزادی تلاش می کنن !

اونا هم مادر ، پدر ، همسر و ... دارن که چشم به راهشون باشه !

یادمون باشه اگه اونا نبودن افرادی مثل مطلبی و گنجی و ... مشهور نمی شدن !

 

بعضی ها دستگیر می شوند ، معروف می شوند ، آزاد می شوند ، معروف تر می شوند و اما خیلی ها دستگیر می شوند ، عذاب می کشند ، از یاد می روند ، از یاد می روند ، از یاد می روند ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گمنام ترین ساکن دهکده چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:19 ق.ظ http://gomnaam.blogsky.com

سلام. دوست خوبم .از مطالب خوبتون استفاده کردم. مایلم به وبلاگ باحال شمالینک بدم اگه خودتون قبول کنید. راستی توی یه مشکل اساسی گیر کردم. حکایتش توی وبلاگمه ! می تونید کمکم کنید!؟

امید آزادی پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:22 ق.ظ http://azady1382.persianblog.com


راستی چرا ؟
1025
! آزادگان بهوش

haleh پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:46 ب.ظ http://haleh.blogsky.com

salam dooste aziz....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد