یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

!!!!آیا شما هم به اینترنت معتاد هستین؟


سلام

امیدوارم خوب و سرحال باشین. من چند وقت پیش یک مطلب جالب در مورد اینترنت دیدم که نشون میده من و شما چقدر به اینترنت معتاد هسیتم!!!

دیدم بد نیست که این را من هم در وبلاگ بنویسم تا شما هم استفاده کنید. خوب برای انجام این آزمون مثل همه آزمونها یک قلم و کاغذ بردارید و شروع کنید به خوندن سوالات و امتیاز دادن به خودتون. حالا بریم سراغ سوالات:

۱- آیا هنوز هم به هنگام شنیدن کلمه موش به یاد همان حیوان موذی عاشق پنیر و گردو می افتید؟ بله(۰) خیر(۱۰)

۲- به نظر شما منظره درخشان صفحه نمایشگر در یک اتاق تاریک شباهتی به منظره ماه شب چهارده در آسمان تاریک دارد؟ بله(۰) خیر(۱۰)

۳- اگر دو هفته به اینترنت دسترسی نداشته باشید چه احساسی پیدا خواهید کرد؟
- موضوع مهمی نیست(۰)
- تصور چنین وضعیتی راحت نیست(۵)
- بدون اینترنت هم مگه می شه زندگی کرد؟(۱۰)

۴- میزان دسترسی شما به اینترنت چقدر است؟
- دو بار در هفته و یا کمتر(۰)
- بین سه تا شش بار در هفته(۵)
- یک بار در روز یا بیشتر(۱۰)

۵- داشتن کامپیوتان چقدر برایتان با اهمیت است؟
- ارزش آن در حد وسایل دیگر است(۰)
- حاضرم یک ماه پول توجیبی و یا درآمدم را بدهم تا کامپیوترم را داشته باشم(۵)
- اگر برای داشتن کامپیوتر یک سال از عمرم را هم بخواهند باز هم کم است(۱۰)

۶- در ارتباط اینترنتی تان چقدر از صورتک ها Smiley Faces استفاده می کنید؟
- این Smiley Faces اصلا چی هست؟(۰)
- موقع چت کردن معمولا استفاده میکنم.(۵)
- هر جا اثری از من باشد صورتک ها هم هستند حتی در ایمیل هایی که می فرستم.(۱۰)

۷- زمانی که به مسافرت می روید دلتان برای کامپیوترتان هم تنگ می شود؟ 
بله(۱۰)  خیر(۰)

۸- آیا تعداد دوستانی که برایشان ایمیل می فرستید بیشتر از دوستانی است که به آنها تلفن می زنید؟ بله(۱۰)  خیر(۰)

۹- آیا زیاد پیش می آید که زمان کار کردن با کامپیوتر صدای فریادهای مکرر افراد خانواده برای حضور شما بر سر سفره غذا مزاحم کارتان شود؟ بله(۱۰)  خیر(۰)

۱۰- اگر مادرتان خانه نباشد احتمال دارد غذایتان را هم پای کامپیوتر بخورید؟بله(۱۰)  خیر(۰)
 
خوب حالا امتیازاتی را که دادین جمع بزنید و بعد توضیحات زیر را بخونید (البته من توضیحات امتیازات را به صورت خلاصه نوشتم!!):

۰ تا ۳۰ امتیاز: شما جان سالم به در بردید و به کامپیوتر نه تنها معتاد نیستید بلکه همانند دیگر وسایل به آن نگاه می کنید و شخصی اجتماعی هستید.

۳۵ تا ۷۰ امتیاز: برای شما این دنیای مجازی اهمیت دارد ولی هنوز نتوانسته زندگی شما را به طور کامل تصرف کند پس مراقب خودتون باشید!!

۷۵ امتیاز به بالا: شما که دیگه کارتون تمام هست و یک معتاد به تمام معنا هستید و اگر زمانی کامپیوتر و اینترنت را از شما بگیرند دنیا را تیره و تار می بینید و تنها راه نجات شما دوری از کامپیوتر و اینترنت برای چند روز است البته برای چند روزعصبی خواهید بود ولی بعد درست میشه!!! 
در ضمن نتیجه امتحان من قبلا 85 شد خودتون می فهمید من در چه وضعیتی بودم !!! اما حالا که ترک کردم اوضا احوالم بهتره ، اگه تو ترک مشکل داشتید می تونید رو کمکم حساب کنید!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
mehdi دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.gharibaneh.blogsky.com

man be internet motad nistam be neveshtehaye ghashange dostaaye azizam mesle shoma motadam

[ بدون نام ] دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 02:09 ق.ظ http://nana.blogsky.com

bahal bood ey val

پرستو دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ق.ظ http://parastou.blogsky.com

mibinam vazam eftezaheo:D
bahal bood..alan bayad tarke yabooi konam?:D

na faghat bayad be baba begi ke chan dvaght pol to jebi behet nadeh

عباس عزیزی دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:21 ب.ظ

salam , khili khobe adam bazi vaghta raftaresho check kone, injori mishe fahmid baghieh maro chetori mibinan !!!!!!!!!
merci khili jaleb bod.

بلورک چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:14 ق.ظ http://boloorak.blogsky.com

سلام بابا تو این جای لینکات به من هم یه لینکی بده ضرر نمی کنه...من که خیلی وقته بهت لینک دادم.. با بای

amir سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ب.ظ

salam khobi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد