یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

بهارتان شاد

بیست و چهارمین بهار زندگیم هم داره شروع میشه ، نمی دونم باید خوشحال باشم که دارم وارد 3/1 دوم زندگیم می شم یا نه ، معمولا میگن آدم 3/1 اول زندگیش رو تجربه کسب میکنه و تو 3/1 دوم از تجربه ها استفاده میکنه ، تو این سالها چیزای زیادی بدست آوردم چیزای زیادی هم از دست دادم یاد گرفتم زندگی رو باید تجریه کنم باید باشم تا زندگی رو درک کنم باید بخوام تا بدست بیارم باید بشکنم تا ساختن رو یاد بگیرم باید دوست داشته باشم تا دوست داشته بشم باید بشناسم تا شناخته شم ............. خلاصه باید بود و بود و بود باید واقعی واقعی باشم . نفس کشیدن و راه رفتن و خوردن و خوابیدن و ...... اصلا به دنیا اومدن دلیل بودن نیست ، باید راستکی راستکی بود ، باید بودن رو لمس کرد ، باید بودن رو حس کرد با دوست داشتن و دوست داشته شدن ، حتی با اذیت کردن یا اذیت شدن ، با انرژی گرفتن و انرژی دادن!! این که بتونی بفهمی هستی حتی به قیمت اذیت شدن خیلی قشنگه!! کافیه همونی باشی که هستی کافیه دلت پاک باشه ..... کافیه صادق باشی .... حداقل با خودت ! سال جدید رو اینجوری شروع کنیم ..... عیدتون مبارک