یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

قهرمانی بدونه کاپ

نیمی دونم تا حالا براتون پیش اومده که تا خط چند قدمی خط پایان برید و انقدر به اون چیزی که براش تلاش کردید و وقت گذاشتید نزدیک باشید که باور کنید دیگه موفق شدید اما درست تو آخرین لحظه زمانی که می خوان موفقیتتون رو لمس کنید بهتون بگن که شرمنده با همه صلاحیت های یکه شما دارین ما نیمیتونیم کاپ قهرمانی رو به شما بدیم اون وقت چه حالی پیدا می کنید ؟ چه عکس العملی از خودتون نشون میدید ؟
!میدونید من تو این مواقع چیکار میکنم 
  عصبانی می شم شاید هم یکمی داد و بیداد راه بندازم  و بسته به این که مسئله چقدر برام مهم باشه شدید تر هم برخورد می کنم 
....  فکر می کنم فردا هم دقیقا یکی از همون روزا باشه یکمی برام دعا کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
aeash سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 08:56 ق.ظ

salam :
are in chiza baraye hame pish miyad va avalesh kheili sakhte vali agar be khodet mosalat bashi va dad nazani fekr mikonam kheili behtar bashe ...gahi vaghat dad zadan lazeme va li tasalot bar asab kheili jalebe va on moghast ke bayad aksol amale tarafe moghabeleto dar moghabele khon sardiye khodeton bebinid .
moafagh bashi bye .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد