یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

نمایشگاه

نمی دونم نمایشگاه کتاب و مطبوعات امسال رو دیدید یا نه ، من که به نمایشگاه کتاب نرسیدم اما دو روز رفتم نمایشگاه مطبوعات یعنی19 و 20 اردیبهشت میدونید چیه  نمایشگاه مطبوعات ما هر سال قبل پسرفت میکنه و امسال که دو تا رکورد جالب هم داشتیم اولیش رکورد بیشترین روزنامه های توقیف شده در سال و دومیش هم بیشترین تعداد روزنامه نگار های زندانی

:اما چند تا نکته تو نمایشگاه امسال خیلی جلب توجه می کرد

  حضور سعید عسگر ( عامل ترور حجاریان) و معاون نیروی انتظامی اون زمان در سخنرانی شریعتمداری و اعضای تحریریه کیهان تازه اقای عسگر عکاسی هم میکردن و همزمان شریعتمداری هم حجاریان رو بعنوان تروریست معرفی میکرد ، البته این بحث به دلیل اعتراض
!مردم به انتها نرسید و سعید عسگر هم یه دفعه قیبش زد 

بعدش هم سخنرانی تاج زاده بود که مثل همیشه بود فقط موقع رفتن مجبور شد از پشت میله
!ها و چادر از سالن خارج بشه

و اما بهترین جلسه پرسش و پاسخ مربوط بود به تحریریه روزنامه یاس نو و آقای باستانی که روز قبل یکی از بهترین مقاله های دوران کاریش رو درباره نفحس مالی صدا و سیما نوشته بود

بعدش هم نوبت کدیور شد که مثل بیتر مقاله هاش در مورد رد فلایت فقیه صحبت میکرد و مورد حمایت اکثریت هم قرار میگرفت و حتی بعد از اتمام سخنرانیش خیلی از افراد توی سالن
!خودشون بحث رو ادامه دادن

کلا نمایشگاه امسال خیلی ضیف تر از پارسال و حتی دوره های قبل بود شاید یکی از دلائلش
!هم به بم بست رسیدن اصلاحاته
با همه این حرفها ما امریکا رو بقل دستمون داریم و مردمی دارم که اکثریتشون حاضرن استقلال رو فدای ازادی کنن و برای همین یکمی پیش بینی اینده مشکله شما چی فکر میکنید ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohsen چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 01:05 ق.ظ

Salam ! chetori?
Khoob minevisi....faghat ye moshkele koochooloo dari oonam ine ke ghalat emlaii toosh ziyadeh ;) ye khorde bishtar deghat kon dokhtare khoob :)

Keep on going...bravo
Mohsen,

amir پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 12:01 ق.ظ

salam
khoondam neveshtehato , to faghat vaghaye ro begoo va ghezavate sakhsi nakon . hanare to in bayad bashe ke khanandeh az neveshtehat be hamoon natijehi berese ke to mikhay , na inke ....
vali roye ham rafte ba in ke man ba siyasat kari nadaram vali khoob bood .
movafagh bashi azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد