یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

در آغوش باران

پس از سالهای در به دری وباد

می بینمت دگر بار

به شیفتگی تماشایت می کنم

 

      « آه تو بیش از من دگرگون شده أی »

 

در کوچه هایت پرسه می زنم

گمگشته بی زمان

همچو بیگانه أی شوریده در چشم کودکانه ات

و باز می جویم هرآنچه را از کف داده ام

رها می شوم

در آغوش بارانی که می شویدم

از غربتی که خود را به آن آلوده کرده ام

آه دوباره می توانم

به سادگی سخن بگویم

به لهجه نمناک گیاهان ، دریا و باران

 بی آنکه شگفتی دیگران را برانگیزم

 

                                                                                 محمود تقوی تکیار

نظرات 1 + ارسال نظر
sstm دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ب.ظ

oo ze man ranjide ast
aan do cheshme tiz bine nokte bin dar man akhar noktee bad dide ast
man nemidanam ke oo
ba che meeyari mara sanjide ast
man haman boodam ke hastam shayad oo
choon mara divaneye khod dideast
bivafaii mikonad ta balke man aghel shavam
oo nemidanad ke man doost midaram jonoone eshgh ra
man nemikhaham ke hatta lahze ee ,
lahze ee az yade oo ghafel shavam
FROOGH FAROKHZAD

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد