یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

روشی برای .......

No one can go back and make a brand new start. Anyone can start from only now and make a brand new ending . cod didn't promise days without pain, laughter wihtout sorrow, sun without rain, but he did promise strength for the new day, comfort for the tears, and light for the way.

هیچکس نمی تواند به عقب برگردد و شروع جدیدی داشته باشد. هرکس فقط می تواند از حالا شروع کند تا پایان جدیدی بسازد . خداوند قول روز بدونه درد، خنده بدونه غم و آفتاب بدونه باران را نداده، اما توان برای روزنو، نوازش برای گریه و روشنایی برای راه را قول داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مانی چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 01:16 ب.ظ http://charand-parand.blogsky.com

سلام . خوبی ؟؟ می خواستم یه مطلب برای اینکه چگونه میشود یک نظر خواهی درست کرد و یک دیتا بیس تشکیل داد رو در وبلاگت یاد بدی. مرسی. راستی به من هم سر بزن. راستی اگر لوگوی من رو هم بذاری ممنون میشم !! مرسی.

sStm پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:34 ب.ظ

manam ghabool daram start ye shorooe jadid hichvaght nemitoone dar gozashte bashe ,vali lazeme ye shoroe jadid lazemash dashtane gozashteeas choon motaasefane zaman noghte sefr nadare ,alan farda mishe gozashte va....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد