یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

خاطرات

سلام

تا حالا شده که براتون یه اتفاق بدی بیفته ولی بعد از چند وقت متوجه بشید که این اتفاق بد چقدر به نفعتون بوده یعنی اگه این اتفاق نمی افتاد ممکن بود بعدا یه اتفاق بدتر بیفته !!

می دونم چیزی نفهمیدید !

من یه دفتر خاطرات دارم یعنی بهتر بگم که هر سال یه سررسید کوچیک برای خاطراتم میگیرم و سعی می کنم اتفاقاتی که هر روز برام می افته تو همون روز یادداشت کنم ، برای همینه که وقتی گاهی اوقات به گذشته نگاه می کنم می بینم که بعضی از اتفاقات اگه نمی افتاد یا اگه می افتاد چقدر توی الان زندگیم تاثیر داشت . کاش می شد آدم از آینده خبر داشته باشه اون وقت خیلی منطقی تر می تونست تصمیم بگیره یا شاید هم اینجوری بهتر چون اونوقت واژه امید هیچ وقت معنی پیدا نمی کرد .

راستی من از سال 77 تا حالا خاطرات روزانم رو دارم اگه یه روز خاصی رو می خواید بگید تا براتون بگم چیکار می کردم ؟!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد