یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

یادداشت های من

تراوشات ذهنی من

 

ای قلب من با من بخوان

در خلوتی بی انتها

بی کس تر از تنها شدن

ای شمع دل روشن بمان

افسوس روح زندگی

مرده کنار سنگ ها

سنگی نبوده در میان

دلها مثال سنگها

عمرم گذر کرد و نشد

عشقی کنارم ماندگار

تنها ز چشمم اشکها

رفت و ز من هم جدا

من هم گرفتار سکوت

در ابتدای حرف ها

حرفی نبوده در میان

پژمرده در ابر خیال

رنگی زدم بر دفترم

چون کودکی بی ادعا

کودک شدم من اینچنین

با قلب کوچک در زمین

اما خیالی تلخ بود

آن کودک و لبخند ها

بازم صدای درد بود

در ابتدا و انتها

تلخ و سیاهم ای رفیق

با من بمان چون سایه ای

من خسته ای بی سایه ام

غمگین ترین مرد زمین

من هم گرفتار سکوت

چون ماه در ابر سیاه

ماهم ولی بی نور چون

سنگ سیاهی در شبا

گفتم بمان ای آزرو

در قلب من ریشه بزن

باز هم امیدی تازه باش

در قلب این تنهاترین

اما امید و آرزو

عمریست رفته از برم

همراه قلب بی کسم

رفتم من از این سرزمین

 

                                                      نوشته مازیار

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

سلام

موفق باشید
سری هم به من بزنید خوشحال میشم

Heaven Searcher جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ق.ظ http://hsearcher110.persianblog.com

من هم - هنوز - گرفتار سکوت !!!

مسعود غلامی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.gholami.mycloob.com

خواهم آمد
و پیامی خواهم آورد


گل - قلب - بای

[ بدون نام ] شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ

بسیار زیبا و قابل تآمل

نازنین سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ق.ظ

خیلی قشنگ و رومانتیک بود ممنون

مجید شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ

وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم بازم بیشتر کار کن تا بهتر بشه چون می دونم تو می تونی

غلامرضا شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

khaylyy veblog jalabyy darin

غلامرضا شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

موفق باشین عزیزم

محسن سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ

نه به اون ایران ایران کردنت نه به این عکس کابوی گذاشتنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد